آهنگ جدید مسعود جلیلیان به نام «داداشی»
نوشته شده توسط : morad10

متن آهنگ مسعود جلیلیان داداشی

روزگار لعنتی با من چه کردی

روزگار خیلی از دستت گله دارم

هم رفیقمه گرفتی هم برارم

خاطراتت زندگیمه هرکجا میرم جلو چشامی داداش
بس که تلخه رفتن تو من هنو نتانستم کنار بیام باش

قلب تنهای من داداشی بعد این پایان تلخت جان ندارد
اشک چشمای این روانی بعد کوچ تو دیگه پایان نداره

آهای رفیق بامرام خیلی بده حال و هوام

تو هم براری هم رفیق نمیشه از فکرت درام

آهای رفیق بامرام آتیش زدی به غمسرام
رفتی و بعد رفتنت دنیا جهنم شد برام

خاطراتت زندگیمه هرکجا میرم جلو چشامی داداش
بس که تلخه رفتن تو من هنو نتانستم کنار بیام باشMusicdel | موزیکدل

 

دانلود آهنگ داداشی از مسعود جلیلیان | متن کامل و اصلی | فرمت MP3




:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: